Najczęściej zadawane pytania

Gdzie można zakupić bilety na przejazd?

Bilety na przejazd można zakupić na naszej stronie internetowej, w kasie dworca w Zakopanem, Krakowie, Nowym Targu lub w naszym stacjonarnym biurze w Zakopanem. Kierowca również prowadzi sprzedaż w autokarze.

Czy w trakcie przejazdu potrzebny jest bilet?

Tak. Bilet jest potwierdzeniem zakupu, który należy zachować w przypadku kontroli. Bilet jest również podstawą do składania reklamacji.

Czy bilet kupiony online i u kierowcy będzie w takiej samej cenie?

Nie, bilety kupione za pośrednictwem naszej strony internetowej są zawsze tańsze.

Czy wsiadając do autokaru muszę mieć przy sobie wydrukowany bilet lub podawać jego numer?

Tak, należy posiadać bilet. Może być on w formie elektronicznej, np. jako zdjęcie w telefonie W przypadku biletów zakupionych u kierowcy prosimy o zachowanie paragonu w razie kontroli.

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za zakupiony bilet?

Faktury są wystawiane tylko za bilety zakupione u kierowcy. W celu otrzymania faktury prosimy o kontakt mailowy na biuro@majebus.pl. Kierowcy mogą również wystawić paragon z NIP dla klienta. Bilety zakupione przez stronę www, zgodnie z regulaminem i ustawą są fakturą samą w sobie.

Czy można zwrócić zakupiony bilet?

Tak. Zwroty muszą być zgłoszone zgodnie z naszym regulaminem. Zwrotu należy dokonać do maksymalnie 20 minut przed startem autokaru z przystanku początkowego.

Czy mogę zrobić rezerwację telefoniczną na przejazd?

Nie prowadzimy rezerwacji miejsc dla klientów na przejazdach jednorazowych. Rezerwacje dla klientów z biletami miesięcznymi lub kartami wieloprzejazdowymi prowadzone są tylko w okresach wzmożonego ruchu (święta, długie weekendy itp.)

Czy muszę posiadać przy sobie bilet w formie papierowej?

Nie ma konieczności drukowania biletu, można go okazać w formie elektronicznej.

Czy mogę skorzystać z przejazdu bez rezerwacji?

Tak, w takim przypadku należy zakupić bilety bezpośrednio u kierowcy.

Czy mogę zmienić datę/godzinę przejazdu na bilecie zakupionym on-line?

By zmienić datę lub godzinę przejazdu należy zalogować się numerem biletu na stronie, gdzie został on zakupiony i wykonać zwrot. Po dokonaniu zwrotu wysyłamy voucher do wykorzystania, za który można kupić bilet na właściwą godzinę lub datę.

Czy mogę wysiąść lub wsiąść „po drodze”?

Nie. Wsiadanie i wysiadanie z autobusu jest dozwolone w miejscach określonych w rozkładzie jazdy wg obowiązującego zezwolenia liniowego.

Dlaczego nie można się dodzwonić na numer 703 202 023?

Numer ten został zlikwidowany, prosimy o kontakt na numer 669 060 060.

Czy mogę podróżować ze zwierzątkiem?

Nie. W trosce o zdrowie wszystkich podróżnych i komfort przejazdów na pokłady naszych autobusów nie pozwalamy zabierać zwierząt.

Czy jest możliwość przekazania przesyłki poprzez kierowcę?

Nie zajmujemy się przewożeniem przesyłek i nie odpowiadamy za ew. przesyłki podane przez kierowców.

Czy bagaż jest wliczony w cenę biletu?

Tak, w cenę biletu wliczony jest 1 bagaż umieszczany w luku bagażowym.

Czy bagaż mogę wyjąć z luku na dowolnym przystanku?

Bagaże wydawane są na następujących przystankach:
Dworzec Zakopane
Dworzec Dekada Nowy Targ
Dworzec MDA Kraków
Wydawanie bagaży na innych przystankach należy uzgodnić z kierowcą przed włożeniem bagażu do luku oraz przed zakupem biletu. Bagaż taki należy umieścić z prawej strony autokaru.

Co zrobić gdy zaginie mi bagaż?

Zagubienie bagażu zdarza się niezmiernie rzadko, jednakże warto wiedzieć, jak należy postąpić w takiej sytuacji. Wszelkie reklamacje dotyczące zaginionego bagażu należy zgłosić załodze autokaru. W sytuacji zagubienia bagażu prosimy o kontakt mailowy.

Czy można na pokładzie przewozić rower?

Tak. By przewieźć rower należy zakupić bilet on-line na stronie www.dworzeconline.pl na przejazd dla siebie oraz dodać usługę, jaką jest przewóz roweru. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca, w luku bagażowym przewożone są maksymalnie dwa rowery na jednym kursie.

Czy można przewozić sprzęt sportowy lub górski?

Tak, sprzęt sportowy typu narty oraz sprzęt górski należy odpowiednio zabezpieczyć i przewozić w luku bagażowym. Nie ma możliwości umieszczania sprzętu sportowego oraz górskiego (typu czekany lub raki) w środku autokaru.

Jak przygotować rower do transportu?

Instrukcja przewożenia z nami roweru:
- odkręcić przednie koło, kierownicę ustawić wzdłuż roweru
- zdemontować inne odstające elementy które mogą ulec uszkodzeniu (lampki, odblaski, pedały)
- całość zafoliować bądź zapakować w karton aby ani rower ani inne bagaże nie zostały uszkodzone lub pobrudzone

Czy mogę otrzymać kontakt do kierowcy?

Nie podajemy kontaktu do kierowcy ze względu na bezpieczeństwo w czasie jazdy. Mamy stały monitoring pojazdów i w razie potrzeby sami się z nim kontaktujemy.

Jakie są stanowiska odjazdowe z poszczególnych Dworców?

Stanowiska są podane na naszej stronie w zakładce Zakopane – Kraków a następnie ROZKŁAD JAZDY, na samym dole strony.

Czy mogą się Państwo zatrzymać w miejscu gdzie nie ma przystanku?

Możemy się zatrzymać tylko w miejscu, które widnieje w rozkładzie jazdy. Zatrzymanie w każdym innym miejscu jest zagrożone kilkutysięczną karą.

Czy miejsca w autobusie są numerowane?

Nie mamy numerowanych miejsc. Zajmuje się je w kolejności wsiadania do autobusu.

Czy trzeba mieć ze sobą fotelik dla dziecka?

Fotelik nie jest obowiązkowy, może być zabrany we własnym zakresie.

Czy autobus posiada toaletę?

Tak, każdy nasz autobus posiada toaletę. Kluczyk do toalety udostępniony jest na życzenie pasażera u kierowcy.

Czy są jakieś ulgi szkolne lub studenckie?

Tak, dla studentów i młodzieży uczącej się zniżki, które można otrzymać przy zakupie biletów miesięcznych.

Czy stosujecie zniżki dla małych dzieci?

Tak. Dziecko do lat 4 ma 100% zniżki, jeżeli w trakcie podróży nie będzie zajmowało miejsca siedzącego. Jeśli dziecko do 4 r.ż. potrzebuje miejsca siedzącego, zniżka obejmuje 78%. Cena biletu dla dziecka do lat 6 wynosi 37% ceny biletu normalnego z zastrzeżeniem, że jedna osoba dorosła może mieć pod opieką tylko jedno dziecko – za każde kolejne odpłatność wynosi 100%. Nie stosujemy zniżek dla dzieci powyżej 6 lat na biletach jednorazowych.

Czy są zniżki dla seniorów?

Nie mamy zniżek dla seniorów gdyż jesteśmy linią pospieszną a na tego rodzaju linii one nie przysługują.

Czy zniżka studencka obowiązuje również uczniów szkół średnich, gimnazjów oraz szkół podstawowych?

Zniżka studencka obowiązuje młodzież uczącą się do 26 roku życia z ważną legitymacją studencką lub uczniowską.

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.