BILETY ZAKUPIONE W KASACH DWORCOWYCH, BIURACH SPRZEDAŻY:
Zwrot biletu lub zmiana terminu wyjazdu na prośbę Pasażera jest możliwa tylko i wyłącznie w punkcie, w którym bilet został zakupiony.
W przypadku zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży na prośbę Pasażera pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 10% wartości biletu.
– ZAKOPANE – KRAKÓW – ZAKOPANE
Zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do 20 minut przed planowym odjazdem autokaru, na który miał zakupiony bilet.
BILETY ZAKUPIONE ON – LINE PRZEZ STRONĘ www.majerbus.pl ORAZ www.e-podróżnik.pl
Zwrot biletu zakupionego za pośrednictwem strony www.majerbus.pl lub www.e-podróżnik.pl możliwy jest wyłącznie przez stronę www.e-podróżnik.pl .
W przypadku zwrotu biletu na prośbę Pasażera pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 10% wartości biletu, w przypadku biletów zakupionych przez serwis www.e-podróżnik.pl nie jest zwracana prowizja.
Voucher za bilet zostanie przekazany na adres mailowy podany przy rezrwacji.
ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO PRZEZ KONTO UŻYTKOWNIKA
Jeżeli bilet zakupiony został przez zalogowanego użytkownika – klient posiada konto w systemie e-podróżnik i w trakcie zakupu był do niego zalogowany, należy zalogować się do tego konta podając login i hasło, następnie w zakładce MOJE BILETY => AKTYWNE/DO WYKORZYSTANIA trzeba odszukać bilet i wykonać zwrot.
ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO BEZ ZAKŁADANIA KONTA UŻYTKOWNIKA
W celu dokonania zmiany terminu podróży lub anulacji biletu należy wejść na stronę www.e-podroznik.pl, kliknąć w zakładkę TWOJE BILETY, która znajduje się w prawym górnym rogu strony, rozwinie się panel logowania, na dole znajduje się opcja ZARZĄDZAJ BILETEM BEZ LOGOWANIA, w tym miejscu należy wpisać 20-cyfrowy numer biletu i kliknąć ZARZĄDZAJ BILETEM. Po zalogowaniu biletu należy wybrać odpowiednią opcję i dalej postępować według wskazówek.
– ZAKOPANE – KRAKÓW – ZAKOPANE
Zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do 60 minut przed planowym odjazdem autokaru, na który miał zakupiony bilet.
BILETY ZAKUPIONE ON-LINE PRZEZ STRONĘ www.dworzeconline.pl
Zwrotu biletu zakupionego przez stronę www.dworzeconline.pl można dokonać tylko internetowo. Pełna instrukcja wykonania zwrotu dostępna na stronie:
https://dworzeconline.pl/info/strefa-pasazera/reklamacje-i-zwroty
W przypadku zwrotu biletu na prośbę Pasażera pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 20% wartości biletu. Pieniądze zostaną zwrócone automatycznie na konto w ciągu 2-3 dni roboczych.
ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO PRZEZ KONTO UŻYTKOWNIKA
W celu zwrotu biletu należy zalogować się na konto użytkownika, z którego został zakupiony bilet. W zakładce MOJE KONTO należy kliknąć w numer zamówienia, w którym znajduje się przeznaczony do zwrotu bilet. Po wybraniu odpowiedniego biletu należy wybrać opcję ZWRÓĆ Z OPŁATĄ, następnie należy potwierdzić wykonanie zwrotu z potrąceniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 20%. Po potwierdzeniu pojawi się informacja, że bilet został zwrócony.
Informacja potwierdzająca zwrot biletu zostanie dodatkowo wysłana na adres e-mail, na który założono konto.
ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO BEZ ZAKŁADANIA KONTA UŻYTKOWNIKA
Jeżeli bilet został kupiony bez zakładania konta / logowania się należy przejść do podstrony
https://dworzeconline.pl/bez-konta/zwrot , należy wypełnić formularz, który znajduje się na stronie. W celu wypełnienia formularza należy przepisać z otrzymanego na e-mail biletu PDF: numer biletu, numer kursu, a także wpisać adres e-mail, który był podawany w zamówieniu i kliknąć WYŚLIJ. Po poprawnym wypełnieniu formularza pojawi się informacja o wysłaniu e-maila z linkiem potwierdzającym żądanie zwrotu biletu. e-mail wysyłany jest na adres podany podczas zakupu biletu.
W kolejnym kroku należy kliknąć w link otrzymany w mailu oraz potwierdzić żądanie zwrotu zakupionego biletu. Poprawne wykonanie procedury zwrotu zostanie potwierdzone informacją na ekranie. Dodatkowo informacja o dokonanym zwrocie zostanie wysłana na e-mail.
– ZAKOPANE – KRAKÓW – ZAKOPANE
Zwrotu biletu Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do 30 minut przed planowym odjazdem autokaru, na który miał zakupiony bilet.