INFOLINIA 9:00 - 17:00 tel. +48 703 202 023 (1,29PLN/min)

Zwrot biletu

BILETY ZAKUPIONE W KASACH DWORCOWYCH, BIURACH SPRZEDAŻY:

Zwrot biletu lub zmiana terminu wyjazdu na prośbę Pasażera jest możliwa tylko i wyłącznie w punkcie, w którym bilet został zakupiony.
W przypadku zwrotu biletu  lub zmiany terminu podróży na prośbę Pasażera pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 10% wartości biletu.

- ZAKOPANE - KRAKÓW - ZAKOPANE
Zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do 20 minut przed planowym odjazdem autokaru, na który miał zakupiony bilet.

- ZAKOPANE - KOŁOBRZEG - ZAKOPANE
Zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do godziny 16:00 (przy kursach, które wykonywane są po północy obowiązuje termin 1 dzień przed planowaną podróżą do godziny 16:00).

BILETY ZAKUPIONE ON - LINE PRZEZ STRONĘ www.majerbus.pl ORAZ www.e-podróżnik.pl

Zwrot biletu zakupionego za pośrednictwem strony www.majerbus.pl lub www.e-podróżnik.pl możliwy jest wyłącznie przez stronę www.e-podróżnik.pl .

W przypadku zwrotu biletu na prośbę Pasażera pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 10% wartości biletu, w przypadku biletów zakupionych przez serwis www.e-podróżnik.pl nie jest zwracana prowizja.

Zwrot pieniędzy za bilet zostanie wykonany najpóźniej do 14 dni roboczych na wskazane konto, w przypadku płatności kartą zwrot może się wydłużyć do 30 dni.

ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO PRZEZ KONTO UŻYTKOWNIKA

Jeżeli bilet zakupiony został przez zalogowanego użytkownika - klient posiada konto w systemie e-podróżnik i w trakcie zakupu był do niego zalogowany, należy zalogować się do tego konta  podając login i hasło, następnie w zakładce MOJE BILETY => AKTYWNE/DO WYKORZYSTANIA trzeba odszukać bilet i wykonać zwrot.

ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO BEZ ZAKŁADANIA KONTA UŻYTKOWNIKA

W celu dokonania zmiany terminu podróży lub anulacji biletu należy wejść na stronę www.e-podroznik.pl, kliknąć w zakładkę TWOJE BILETY, która znajduje się w prawym górnym rogu strony, rozwinie się panel logowania, na dole znajduje się opcja ZARZĄDZAJ BILETEM BEZ LOGOWANIA, w tym miejscu należy wpisać 20-cyfrowy numer biletu i kliknąć ZARZĄDZAJ BILETEM. Po zalogowaniu biletu należy wybrać odpowiednią opcję i dalej postępować według wskazówek.

- ZAKOPANE - KRAKÓW - ZAKOPANE

Zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do 60 minut przed planowym odjazdem autokaru, na który miał zakupiony bilet.

-ZAKOPANE - KOŁOBRZEG - ZAKOPANE

Zwrotu biletu lub zmiany terminu podróży Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do godziny 15:40 (przy kursach, które wykonywane są po północy obowiązuje termin 1 dzień przed planowaną podróżą do godziny 15:40).

 

BILETY ZAKUPIONE ON-LINE PRZEZ STRONĘ www.dworzeconline.pl

Zwrotu biletu zakupionego przez stronę www.dworzeconline.pl można dokonać tylko internetowo. Pełna instrukcja wykonania zwrotu dostępna na stronie:

https://dworzeconline.pl/info/strefa-pasazera/reklamacje-i-zwroty

W przypadku zwrotu biletu na prośbę Pasażera pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 20% wartości biletu. Pieniądze zostaną zwrócone automatycznie na konto w ciągu 2-3 dni roboczych.

ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO PRZEZ KONTO UŻYTKOWNIKA

W celu zwrotu biletu należy zalogować się na konto użytkownika, z którego został zakupiony bilet. W zakładce MOJE KONTO należy kliknąć w numer zamówienia, w którym znajduje się przeznaczony do zwrotu bilet. Po wybraniu odpowiedniego biletu należy wybrać opcję ZWRÓĆ Z OPŁATĄ, następnie należy potwierdzić wykonanie zwrotu z potrąceniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 20%. Po potwierdzeniu pojawi się informacja, że bilet został zwrócony.

Informacja potwierdzająca zwrot biletu zostanie dodatkowo wysłana na adres e-mail, na który założono konto.

ZWROT BILETU ZAKUPIONEGO BEZ ZAKŁADANIA KONTA UŻYTKOWNIKA

Jeżeli bilet został kupiony bez zakładania konta / logowania się należy przejść do podstrony
https://dworzeconline.pl/bez-konta/zwrot , należy wypełnić formularz, który znajduje się na stronie. W celu wypełnienia formularza należy przepisać z otrzymanego na e-mail biletu PDF: numer biletu, numer kursu, a także wpisać adres e-mail, który był podawany w zamówieniu i kliknąć WYŚLIJ. Po poprawnym wypełnieniu formularza pojawi się informacja o wysłaniu e-maila z linkiem potwierdzającym żądanie zwrotu biletu. e-mail wysyłany jest na adres podany podczas zakupu biletu.

W kolejnym kroku należy kliknąć w link otrzymany w mailu oraz potwierdzić żądanie zwrotu zakupionego biletu. Poprawne wykonanie procedury zwrotu zostanie potwierdzone informacją na ekranie. Dodatkowo informacja o dokonanym zwrocie zostanie wysłana na e-mail.

- ZAKOPANE - KRAKÓW - ZAKOPANE

Zwrotu biletu Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do 30 minut przed planowym odjazdem autokaru, na który miał zakupiony bilet.

- ZAKOPANE - KOŁOBRZEG - ZAKOPANE

Zwrotu biletu Pasażer może dokonać najpóźniej w dzień planowanej podróży do godziny 16:00 (przy kursach, które wykonywane są po północy obowiązuje termin 1 dzień przed planowaną podróżą do godziny 16:00).

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.